Šta naši učenici kažu o OKmatematici?
Pogledajte kakve su utiske poneli vaši vršnjaci koji su već učili matematiku sa nama, popravljali ocene i uživali sa prijatnim profesorima.
Profesorka je odmah uočila gde je moj problem i brzo ga rešila.
Moji utisci o učenju uz OKmatematiku su veoma pozitivni.
Najzanimljivije je bilo to što sam najzad videla dobre rezultate postignute radom, zahvaljujući maksimalnom trudu profesorke Aleksandre. Profesorka je odmah uočila gde je moj problem, a onda smo radile na njegovom rešavanju.
Najbolje je to što sam stekla samopouzdanje, prevazišla strah, naučila matematiku i na kraju popravila ocenu.
Maša Jovanović, V razred osnovne škole
Svaki čas je bio na svoj način interesantan i drugačiji.
Super, interesantni i zanimljivi zadaci uz profesora koji ume da objasni i prenese znanje. Svaki čas je bio na svoj način interesantan i drugačiji. Veoma je bitno što može da se dogovori vreme časa koje nama odgovara.
Rezultati su odlični.
Nastavnica je veoma profesionalna i ima velike predavačke „moći”.
Leo Davud Muradbašić, V razred osnovne škole
Iz matematike sam imao dva, a sada imam zaključenu četvorku!
Najzanimljivije mi je bilo što sam vežbao matematiku preko interneta i što sam za kratko vreme mogao dosta da naučim.
Na polugodištu sam imao 2, a sada imam zaključenu četvorku.
Ne bih ništa menjao. Utisci su sjajni.
Branislav Kelić, VI razred osnovne škole
Profesor mi je približio matematiku na interesantniji način.
Prvi put sam se susreo sa rešavanjem zadataka na kompjuteru na OKmatematici, i to mi je bilo veoma interesantno i zabavno.
Veoma sam zadovoljan radom sa profesorom OKmatematike, dolazio sam na pojedinačne časove i dobro smo sarađivali. Osim što smo rešavali zadatke, imao sam i njegovu podršku kroz razgovor, što mi je pomoglo da budem sigurniji u sebe pred kontrolne zadatke i pismene vežbe.
Iako sam sa profesorom počeo da radim tek sredinom drugog polugodišta, uspeo sam da popravim ocenu, ali i da kroz dalji rad sa njim napredujem jos više.
Svidelo mi se što profesor dobro predaje, ali i to što pripada mlađoj generaciji, pa mi je matematiku približio na jedan interesantan, moderan način.
Luka Aleksić, VI razred
Uspela sam da naučim mnogo više nego što sam znala.
Učenje uz OKmatematiku je bilo odlično!
Zadovoljna sam, pre svega, što sam uspela da naučim mnogo više nego što sam znala i zato što mi je sve bilo veoma zanimljivo.
Predavač baš zanimljivo predaje, trudio se da mi objasni sve i da mi pomogne da razumem matematiku.
Nemam nikakvih zamerki i ništa ne bih promenila.
Ana Bujošević, VI razred
Sada o matematici razmišljam na sasvim drugačiji način.
Sve što u školi nisam mogla da razumem, sa profesorkom sam za kratko vreme savladala. Fibonačijev niz, sudoku, stvari koje na prvi pogled nemaju veze sa gradivom, pomogle su mi da zavolim matematiku. Sada o matematici razmišljam na sasvim drugačiji način.
Dopada mi se što su profesori fini i što smo radili razne zanimljive stvari koje su vezane za matematiku, ali ne za „dosadnu“ matematiku, kakva je ona meni bila do sada.
Otkad sam išla na časove OK matematike, dobijala sam sve petice, ali mi je žao što nisam krenula ranije. Sledeće godine to neće biti tako.
Nina Dragićević, VII razred osnovne škole
Uvek mogu da postavljam pitanja.
Mnogo je drugačije nego u školi. Lakše radim, jer sam u prijatnom okruženju i radim tempom koji meni odgovara. Uvek mogu da postavljam pitanja i odmah dobijem odgovor.
Nema pritiska, profesor se šali, a način na koji je gradivo objašnjeno je zanimljiv i lakše se pamti.
Ceo sistem rada mi se dopada. Gradivo mi je jasnije i dobio sam odličnu osnovu za početak u srednjoj školi.
Vuk Savić, VIII razred osnovne škole
OKmatematika mi je pomogla da sa razumevanjem učim.
Jako sam zadovoljna radom. Posebno volim što nastavnica posvećuje posebnu pažnju samo meni, što u školi nije slučaj, pa tako i lakše razumem nove oblasti.
Svaku oblast sam uvek prešla sa razumevanjem. Takođe, dobila sam uvid u različite načine rešavanja zadataka, što mi je olakšalo rad.
OKmatematika mi je prvenstveno pomogla da sa razumevanjem učim, što do sada nije bio slučaj, jer sam većinu zadataka rešavala napamet.
Nastavnica je potpuno posvećena, imamo sjajnu atmosferu na svakom času, tako da bez ustručavanja mogu da postavim pitanja.
Jako sam zadovoljna i volela bih da nastavim ovako.
Simonida Jovanović, I razred gimnazije
Najbolje je to što OKmatematika svakom đaku izlazi u susret u zavisnosti od toga zbog čega je ko u ovu školu došao.
Pošto sam išla u muzičku gimnaziju, nisam imala jedan od omiljenih predmeta – matematiku, i da bih to nadoknadila, krenula sam na kurs OKmatematike. Sa sjajnom profesorkom prešla sam gradivo prvog razreda srednje škole u divnoj atmosferi.
Baš sam srećna što sam našla način da ipak učim matematiku.
Način učenja, samim tim što je bio u vidu individualnih časova, mnogo se razlikovao od školske nastave. Sve što me je zanimalo mogla sam da pitam, ponovim, provežbam.
Oduševio me je način predavanja profesorke Aleksandre Strugar – u svakom trenutku je gradivo koje mi predaje povezivala sa muzikom, kojom se ja bavim.
Marta Đorović, II razred srednje škole
Mnogo sam napredovala uz OKmatematiku.
Oduševljena sam učenjem uz OKmatematiku.
Pre svega, naglasila bih da sam imala veliki napredak u učenju, veoma brzo sam popravila ocenu, ali i dosta nadogradila svoje znanje.
Svideo mi se pristup predavača, sve je detaljno objašnjeno i mogla sam vrlo lako da primenim svoje znanje.
Jako mi se svidelo učenje matematike na ovaj način; stvarno ne mogu da zamislim bolji čas.
Tamara Bujošević, III razred srednje škole
Uspeo sam da popravim ocenu.
Pre ovoga nisam išao na privatne časove, ali verujem da je ova škola u samom vrhu što se tiče svega.
Iako ne volim matematiku, profesor to nije uzeo za zlo i hvala mu na tome.
Celokupan sistem je dosta dobro organizovan, sviđa mi se kako funkcioniše, a i rezultati su zadovoljavajući, jer sam na kraju popravio ocenu.
U potpunosti mi se svidelo kako nastavnici predaju. Pre svega, najbitnije je da nama kao učenicima ne bude neprijatno dok neko radi sa nama i da se ne osećamo glupo kada pogrešimo, čega u ovom slučaju nije bilo. Sve pohvale.
Aleksandar Popović, IV razred srednje škole